کد خبر : ۲۲۱۸۷۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ ساعت ۱۴:۴۴

کارشناس قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول خبر داد:
شرکت ۱۸۰۰ دانش‌آموز دختر دزفولی در دوره آموزش احکام

۱۸۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان دزفول در قالب ۱۰ اردوی یک روزه در بهمن و اسفندماه در دوره آموزشی احکام شرکت خواهد کرد.

 شرکت ۱۸۰۰ دانش‌آموز دختر دزفولی در دوره آموزش احکام

محمدصادق سیدمحمودی، کارشناس قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول ، با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی این شهرستان در بهمن و اسفندماه در جشن تکلیف سراسری این شهرستان شرکت خواهند کرد، افزود: به همین منظور دوره‌هایی ویژه این دانش‌آموزان و مادران آن‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها مباحث احکام روزانه موردنیاز به آن‌ها آموزش داده می‌شود افزود: دو دوره ویژه مادران این دانش‌آموزان در حوزه علمیه الزهرا(س) این شهرستان ۱۹ و ۲۶ آذرماه برگزار شد و در این دوره‌ها با استفاده از استادان حوزه خواهران مباحث احکام را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

محمودی با بیان اینکه از شنبه ۲۰ آذرماه نیز دوره‌هایی ویژه این دانش‌آموزان در شهرستان در حال برگزاری است، افزود: روزانه ۱۰ دوره احکام در این شهرستان ویژه این دانش‌آموزان در حال برگزاری است و این دوره‌ها تا بهمن‌ماه در این شهرستان برگزار خواهند شد.

کارشناس قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول با بیان اینکه جشن تکلیف یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دختر این شهرستان در دو بازه زمانی از ۹ تا ۱۳ بهمن‌ و از ۲۱ تا ۲۵ اسفند در قالب اردوهای یک روزه برگزار می‌شود، افزود: در هر یک از این اردوها ۱۸۰ دانش‌آموز شرکت خواهند کرد.

برچسب ها: محمدصادق سیدمحمودی کارشناس قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول آموزش و پرورش شهرستان دزفول دوره آموزش احکام